Jak wygląda proces projektowania rozwiązań w naszej agencji brandingowej?

Wybierz swoją sytuację:

Packaging

chcę zaprojektować linię opakowań, mam gotowy brief razem z danymi dotyczącymi klientów i rynku

Poznajmy się

w jakim miejscu jesteśmy? Ustalamy wyzwania projektowe, problemy i kontekst rynkowy

Koncepcje i propozycje

Analiza informacji zebranych w pierwszym etapie służy nam do wygenerowania i przedstawienia realnych projektów możliwych do wdrożenia

Iteracja

Na tym etapie dopracowujemy jeden wybrany koncept graficzny i komunikacyjny, aby później…

Zastosowanie

… przełożyć go na pozostałe materiały graficzne i promocyjne

Wdrożenie

Czas aby projekt poszedł w świat! Finalizujemy zlecenie w całości – archiwizujemy i przekazujemy wszystkie dokumenty, które wypracowaliśmy w czasie pracy nad projektem. Niech się dzieje!

Komunikacja

firma rośnie i potrzebuje więcej działań: komunikacja na profilach społecznościowych, kampanie influencer marketingowe, warsztaty Design Thinking, wewnętrzne szkolenia zespołu

Poznajmy się

w jakim miejscu jesteśmy? Audyt i analiza sytuacji zastanej, formułowanie wyzwań, propozycja wybranych działań

Prezentacja konceptów; realizacja warsztatów i szkoleń

W zależności od zakresu pracy przygotowujemy koncepty komunikacji, propozycje kampanii influencer marketingowych; organizujemy warsztaty i szkolenia

Iteracja

Rozwijamy wybrane koncepty i dopracowujemy formę kampanii; prezentujemy wyniki warsztatów – wnioski zamieniamy na wytyczne do działania

Wdrożenie

Realizujemy zaplanowane kampanie i raportujemy efekty; czuwamy nad realizacją wyniku warsztatów

Packaging

chcę zaprojektować linię opakowań, mam gotowy brief razem z danymi dotyczącymi klientów i rynku

Poznajmy się

w jakim miejscu jesteśmy? Ustalamy wyzwania projektowe, problemy i kontekst rynkowy

Koncepcje i propozycje

Analiza informacji zebranych w pierwszym etapie służy nam do wygenerowania i przedstawienia realnych projektów możliwych do wdrożenia

Iteracja

Na tym etapie dopracowujemy jeden wybrany koncept graficzny i komunikacyjny, aby później…

Zastosowanie

… przełożyć go na pozostałe materiały graficzne i promocyjne

Wdrożenie

Czas aby projekt poszedł w świat! Finalizujemy zlecenie w całości – archiwizujemy i przekazujemy wszystkie dokumenty, które wypracowaliśmy w czasie pracy nad projektem. Niech się dzieje!

Komunikacja

firma rośnie i potrzebuje więcej działań: komunikacja na profilach społecznościowych, kampanie influencer marketingowe, warsztaty Design Thinking, wewnętrzne szkolenia zespołu

Poznajmy się

w jakim miejscu jesteśmy? Audyt i analiza sytuacji zastanej, formułowanie wyzwań, propozycja wybranych działań

Prezentacja konceptów; realizacja warsztatów i szkoleń

W zależności od zakresu pracy przygotowujemy koncepty komunikacji, propozycje kampanii influencer marketingowych; organizujemy warsztaty i szkolenia

Iteracja

Rozwijamy wybrane koncepty i dopracowujemy formę kampanii; prezentujemy wyniki warsztatów – wnioski zamieniamy na wytyczne do działania

Wdrożenie

Realizujemy zaplanowane kampanie i raportujemy efekty; czuwamy nad realizacją wyniku warsztatów